Zapewnienie maksymalnego czasu pracy bez przestojów i dostępności
Kluczowym celem zespołu profesjonalistów serwisowych RVM Systems jest oferowanie naszym klientom wiodącego na rynku wsparcia, aby ich RVM były w optymalnym stanie technicznym.
Własna struktura serwisowa
Instalacje, konserwacje i serwiswy realizujemy wyłącznie przy wykorzystaniu własnych wykwalifikowanych pracowników i certyfikowanych partnerów. Zgodność z przepisami ma ogromne znaczenie – spełniamy przepisy branżowe i normy bezpieczeństwa. Oferujemy wszechstronne, kompleksowe i dostosowane do potrzeb klienta pakiety usług, w tym wsparcie zdalne i na miejscu. Nasi specjaliści oferują również dostosowane do potrzeb klienta szkolenia w zakresie obsługi naszych RVM.
Podczas gdy programy serwisowe i konserwacyjne można dostosować do własnych potrzeb, ogólna lista usług obejmuje między innymi:
- 1
Zdalne monitorowanie i profilaktyka:
monitorowanie stanu i wydajności maszyny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz zdalna interwencja w razie potrzeby. - 2
Zdalne wsparcie klienta:
Udzielanie pomocy i wskazówek użytkownikom w zakresie praktyk konserwacyjnych i rozwiązywania problemów. - 3
Konserwacja prewencyjna:
Regularne przeglądy i zaplanowane serwisowanie w celu zapobiegania awariom. Może to wiązać się z wymianą części zużywających się i regulacjami. - 4
Naprawy:
Zadania naprawcze wykonywane po awarii, mające na celu przywrócenie funkcjonalności sprzętu zgodnie z czasami reakcji określonymi w umowie serwisowej. - 5
Szkolenie:
Kiedy dostarczamy i instalujemy nasze RVM, oferujemy również szkolenia dla personelu sklepu, aby umożliwić wydajną obsługę maszyn.